Årsmöte 2024-03-17 kl 14.00-16.00 i klätterklubbens fikarum - Separat kallelse kommer via e-post
Enköpings Klätterklubb
En ideell förening
Välkommen till Enköpings Klätterklubb!

Välkomna att boka in er på något av de tillfällen som ligger upplagda i kalendern. Vi har medlemsklättring varje måndag, och under terminen pågår träningsgrupper alla dagar utom fredagar. Det finns möjlighet att boka in antingen prova-på eller klätterkalas/annat event varje jämn lördag.

Vi uppmanar alla medlemmar att ladda ner MedlemsAppen. Se information ovan.

Om ni behöver fråga något, boka eller göra en sen avbokning så skicka mail till: info@enkopingsklatterklubb.se. Om ni går i träningsgrupp kontaktar ni er ledare, gärna via medlemsappen eller respektive grupps chatt i Signal.

Klubben finns på Skepparegatan 2 i Enköping. Det är gamla hamnverken. Följ skyltarna, parkering finns på gården. Ingången är via den röda dörren.

Med vänliga hälsningar

Ny hemsida
2024-01-03 18:29

Välkomna till klubbens nya hemsida!

2024-01-03 17:33

Följ oss på sociala medier
Stötta gärna genom